woensdag 23 maart 2016

thank YOU plane

Soms moet je mensen gewoon eens een keertje bedanken, hiervoor zijn kaartjes een geweldige oplossing. Voor damens is dit makkelijk, met bloemen kan je niets mis doen. Maar wat doe je als je een man wil bedanken ....
Ik was begonnen met het thank you cirkeltje te maken, en had al een idee van de kleuren.
Maar dan, ik vond de lijntjes wel leuk dus die kwamen op een papiertje.
Het stukje designpapier paste perfect bij het blauw en geel. Bij de strepen zaten ook een stempel met de bollen, voila kaartje af, ...
Toch niet ik miste iets maar wou geen bloemen gebruiken, ballonen is meer iets voor kindjes dus ik zat een beetje vast.
Toen viel mijn oog op het vliegtuigje, eke man vindt een vliegtuig toch geweldig. Nog een paar wolkjes, en toen was het een kaartje dat af was.

Groetjes,
An

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...