zaterdag 26 juli 2014

Kerstkaart #3

Kerstkaart nummer 3 is een klaar, zoals je ziet komt het beertje weer aan bod :)
Dit keer was het weer leuk om te kleuren en waren het niet te kleine details om in te kleuren.
Verder heb ik enkele van mijn kerstroosjes uit mijn voorraad gehaald, deze heb ik 2 jaar geleden gemaakt met doorzichtige embossingspoeder.
En het cadeautje heb ik na de kerstdagen in de casa gevonden.
Met deze kaart doe ik mee met de chalange van
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/2014/07/challenge-46-anything-goes-option.html

Groetjes,
An

1 opmerking:

  1. An dit is super cute en een mooie kerstkaart.

    Gr Karin
    en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...