maandag 21 mei 2012

Babykaartje voor een jongen

Ik weet het het is lang gelden, ik heb het een beetje druk gehad met de voorbereiding van mijn zoontjes feestje de kaartjes maken spelletjes in elkaar gestoken en een drakentaart gemaakt. Maar dit weekend heb ik me goed kunnen uitleven met mijn knutselmateriaal.
Hier vind je een kaartje gemaakt voor een nieuw babietje dat is geboren, stempel is van Magnolia zoals ook het designpapier. Ik heb het afdukje ingekleurd met Distess inkt, ik wordt er beter in en probeer ook nieuwe kleuren te mengen. Tekst is van Maranne design en het paardje heb ik gekregen als een scrapsetje bij de geboorte van 1 van mijn kindjes en kwam nu goed van pas.
Hopelijk vinden julie het een leuk kaartje en to gauw.
Groetjes,
An

2 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart an.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n schatje op dat super mooie kaartje! Tof papier ook he :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...