zondag 18 maart 2012

Beurs Den Bosch

Gisteren naar de beurs van Den Bosch geweest, was weer een overweldigend gevoel. Zoveel keuze, bij de meeste kramen vond ik wel iets dat ik leuk vond maar toch maar gewacht met het aan te kopen, misschien vond ik nog wel iets anders.
Wat ik niet kon laten liggen waren 2 koopjes van Magnolia van een vorige reeks.
Verder ook nog 2 stempeltjes van Whimsy Stamps.
Ook heb ik zowel mijn copics als Distress ink aangevuld met paars. Scrap papier had ik vorige week reeds bij Scrap & More gekocht dus heb ik geen papier meer aangeraakt anders had ik er nog gekocht :). Andere dingetjes ga ik op mijn verlanglijstje plaatsen.
Wel heb ik een tag gemaakt met de Distress Stains, een techniek die ik nog niet gedaan had.
Groetjes,
An

2 opmerkingen:

  1. Waaw An, die tag is prachtign ja moeilijk om je aankopen een beetje in toom te houden op zo'n leuke beurs he !
    Ik probeer ook altijd eerst rond te kijken en dan pas te kopen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo an gisteren ben ik er ook geweest.
    jammer dat we elkaar niet gezien hebben.
    mijn schoonzus had ook distress stains gekocht.
    je hebt er een mooie label van gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...