maandag 19 september 2011

Workshop 1 Scrap & More


Ik kon het niet laten en wou het eindresultaat van mijn homedecoratiehartje zien. Het Magnolia afdrukje heb ik met Distress inkt ingekleurd, het was de eerste keer dat ik met deze techniek gekleurd heb, maar ik heb goed geluisterd naar Angelique en ga deze techniek naast de Copics toch nog wel gebruiken.
 Met wat puzzelen heb ik al de emblishments een plaatje op het hart te geven, met veel getwijfel ga ik het nu op de voor- of achterkant zou hangen.
Het eindresultaat meg er zijn, nu enkel nog een geschikte plaats vinden om het op te hangen.
Hopelijk kunnen julie er ook van genieten.
Groetjes,
An

4 opmerkingen:

  1. Oohh en deze heb je ook al af.. wat mooi zeg! Leuk om te zien dat je meteen alles hebt afgemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig hart heb je gemaakt An :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ze zijn schitterend an, prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An , wat knap dat je deze ook al af hebt gemaakt....die van mij ligt nog te wachten. Maar die van jou is erg gaaf geworden. Geef hem maar een mooi plekje ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...