zondag 26 juni 2011

Verrassing voor de juf

Volgende week is het einde van het schooljaar voor mijn zoontje van 5, daarom het ik een verrassingdoosje voor zijn Juf gemaakt. Het doosje had ik gezien op de blog  van het Kreateja DT Team.  Thea heeft hier uitgelegd hoe je zo'n doosje moet maken. Maar in een taartje heb ik T-lichtjes in het doosje geplaatst omdat de juf deze soms gebuikt in de klas.

 Nu mijn werkje af is wil ik meedoen met de chalange bij Just Magnolia, deze keer was de chalange 'Anything Goes'. Ook heb ik deelgenomen aan de chalange bij Totally Tilda daar is de chalange 'Anything but a card'
 

Groetjes,
An

7 opmerkingen:

  1. This is great An lovely colours and a fab way to give a gift
    Thanks for joining us girls for the "Totally Tilda Anything but a card challenge"
    Hugs Susie Sugar, Liz Marsden & Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig verrassing tasje an.
    heel erg leuk gemaakt.
    de juf zal er wel blij mee zijn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk tasje An!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is soooo great, but all that folding looks so complicated, what a fantastic project and thank you so much for joining us this week at Totally Tilda, we're happy to have you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An, jou tassie is perfek. Dankie dat jy kom deelneem at Simply Magnolia se challenge. groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend doosje an
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous gift bag An, great idea and design :)
    Thanks for joining us at Totally Tilda for our anything but a card challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...