zondag 13 maart 2011

Eerste doosje

Vandaag was is uit restjes papier vlindertjes en bloemetjes aan het maken, toen kwam ik op het idee misschien moet ik een doosje dat ik een tijdje terug in de Ikea gekocht had aankleden om zelfgemaakte bloemetjes en andere in te doen. Door een klein onnauwkeurigheid had ik de verkeerde afmetingen aangebracht op het basis papiertje waarmee ik het doosje wou bekleden dat ik het omgevormd heb tot een doosje. Om het een beetje steviger te maken heb ik een extra papier binnenin het doosje geplakt. De bloemtjes en vlinders die ik vandaag gemaakt had heb ik dan als decoratie op het doosje gebruikt, ik vind het doosje wel gelukt dat ik begin te twijfelen of ik het niet kan gebruiken als kadootje.
Groetjes, An   

1 opmerking:

  1. ja an ziet er goed uit, mooi bekleed.
    het is een mooi geheel samen.
    kan je overal voor gebruiken ook voor jezelf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...